- Home
- Nemovitosti
- Chci prodat
- O nás
- Naše služby
- Reference
- Aktuality
- Kontakt
Své služby vám nabízí mnoho realitních makléřů, ale koho si vybrat?
Kdo vás bude nejlépe zastupovat? Kdo udělá nejlepší marketing? Kdo vám zajistí nejlepší prodejní cenu? Kdo vás zbaví starostí? Na koho se plně můžete spolehnout?
Dobře prodat nemovitost je umění a neumí to každý.
Navíc, vy svému prodejci musíte věřit a být si jistí, že bude stát vždy na vaší straně. A že prodá lépe, než ostatní.
Jak se tedy rozhodnout?
Prvním vodítkem pro vám může být historie firmy, její dobré jméno a reference zákazníků.
Pokud je společnost úspěšná na realitním trhu již 32 let a je jedním ze stálých lídrů mezi realitními kancelářemi, již to něco znamená.
Výhodou je i lokální působení. Taková firma má v dnešní době internetu stejné možnosti prezentace, jako velké celorepublikové sítě, a navíc se vyzná lépe ve své lokalitě.
Své umění prodávat musela prokázat nejen v období převahy poptávky, ale i ve složitých dobách, v období převahy nabídky nad poptávkou, jako je to nyní, kdy mnohé kanceláře musely svou činnost ukončit.
Pokud toto dokázala, tak v současné situaci umí prodat lépe než ostatní.
U naší společnosti se v současné době prodejní doba pohybuje v průměru do 3-4 týdnů. Co nabereme, to rychle prodáme a za cenu, ze které jsou prodávající nadšení.
Pokud prodáváte poprvé, nebo i opakovaně, vždy chcete za svou nemovitost dostat co nejvíce peněz.
Díky skvělému marketingu a prodejním schopnostem umíme najít více kupujících.
Pokud je více zájemců o vaši nemovitost, to znamená dosažení vyšší prodejní ceny. V mnoha případech pak probíhá i prodejní aukce a je vybrán kupující který nabídne nejvyšší cenu.
RELIA je pověstná, že slouží tomu, kdo si jí najal.
Makléři RELIA při prodeji slouží výhradně zájmu toho, kdo si je najal, tedy prodávajícího. S ním mají smlouvu a v té smlouvě domluvené závazky, které musí plnit.
Takovýto přístup je i základem referenčního prodeje, tedy takového, na kterém je postavena úspěšná činnost naší společnosti.
Referenčním prodejem se rozumí činnost společnosti, kdy drtivou většinu zakázek realitní kanceláře tvoří opakovaní klienti, nebo takoví, kteří si ji najali na základě praktické zkušenosti svých známých. Tedy na doporučení.
Abychom takto mohli pracovat, musíme se velmi snažit, aby každý náš zákazník byl velmi spokojen. Za nás pak hovoří čísla. 32 let historie, počty realizovaných zakázek, reference od našich zákazníků.
Na realitním trhu jsou, krom Googlu a Seznamu, stovky realitních portálů, kde se nabízejí nemovitosti a kde je hledají zákazníci. Většina je málo úspěšných a mají malou návštěvnost.
Pro vaši nemovitost není důležité být všude, ale tam, kde ji zájemci najdou.
RELIA historicky tyto prodejní cesty prověřila a inzeruje nemovitosti na těch nejúspěšnějších portálech, kam se dostanou v podstatě všichni skuteční zájemci o nemovitosti.
Na trhu se každý den objevují nové a nové nabídky nemovitostí. Ty si mezi sebou konkurují. Kupující mezi nimi vyhledávají takovou, která je nejvíce zaujme, aby se na ní šli podívat a koupit jí.
Aby si vybrali vaši nemovitost, potřebuje kvalitní marketing. Ten vytváří první dojem kupujících. Čím více kupujících osloví, tím se vaše nemovitost lépe prodá. Rychleji a za vyšší cenu.
RELIA používá ty nejmodernější metody pro zviditelnění vaší nemovitosti. A to ať je nová, nebo i starší, ve stavu před rekonstrukcí.
Z bohatých zkušeností víme, jak nemovitost prezentovat a jak ukázat její potenciál, aby kupující zaujala.
První prohlídka nemovitosti s kupujícími je pro prodej zásadní. Každá maličkost hraje roli a dobrá atmosféra je nezbytnou podmínkou. Pokud proběhne dobře a zájemci získají pozitivní dojem, máte vyhráno.
A o tom, jaká bude nálada, jak to bude probíhat, rozhoduje umění makléře.
Již se nám nejednou stalo, že nám klient řekl: „V tomto domě je ještě jeden podobný byt na prodej, a dokonce i levnější, ale koupím tento, protože tady z tohoto bytu jsem získal lepší dojem, lépe jsem se tu s makléřem cítil.“
Aby to takto proběhlo, musí makléř k prodeji přistupovat opravdu poctivě. A to již od prvního jednání s vámi. Vědět vše potřebné jak o nemovitosti a okolí, a o tom se od vás dozví nejvíce, tak i o psychologii, realitním právu, o možnostech financování, atd.
Rozsah těchto znalostí je opravdu nemalý. Mít zájem o kupujícího, pochopit jeho potřeby. Jednat narovinu a přímo. Jen takového makléře kupující ocení a koupí od něj vaši nemovitost.
Díky tomu ….. aby mohl zodpovídat otázky kupujících, aby mohl reagovat na jejich postřehy, nastavil klid.
100% úspěšnost
Všechna transakce realizujeme tak, aby byl zajištěn jednoznačný a bezproblémový převod vlastnictví a kupní ceny prodávajícím.
Za 32 let naší práce proběhly všechny prodeje ke spokojenosti prodávajících. Všichni dostali své peníze za prodej.
Ověřené advokátní kanceláře
Kupní smlouvy i navazující dokumenty spolupráce s advokáty, kvalitní kupní smlouvy
Pojištěné úschovní účty
Advokáti na naše společnosti používáme speciální úschovní účty, kde budete mít své peníze pojištěné.
Pojištění společnosti i jednotlivých makléřů
Naše společnost má profesní pojištění
a stejně tak i jednotlivých makléřů
To nejlépe ukážou realizované zakázky.
Za svoji historii, tedy 32 let, jsme prodali tisíce nemovitostí.
Bytů, domů, pozemků, pronajali stovky.
Každý měsíc prodáváme a pronajímáme desítky domů, bytů, pozemků ve své lokalitě.
Co jiného nejlépe prokáže schopnost dobře prodávat, než tyto prodané nemovitosti?
Říká se, že spokojený klient mlčí a nahněvaný si stěžuje.
I přes toto rčení je spokojenost našich klientů tak velká, že se rozhodnou jít „s kůží na trh“ a své zkušenosti s RELIÍ veřejně napíšou. Čehož si velmi vážíme a je to pro nás další odměnou.
Často nás překvapí, že píšou, že se s tak kvalitní prací ještě nesetkali, a to již před námi vyzkoušeli řadu jiných kanceláří. Je to jinde jinak?
Naši makléři takový přístup považují za standardní. Zájem podávajících, kteří si nás vyberou se pro nás stane prioritou, na které začneme ihned pracovat. Využijeme všechny své znalosti a zkušenosti, a to celého týmu, aby se prodej podařil co nejlépe. A jen dohodou stran proces nekončí, vše za klienty vyřídíme opravdu od A až do Z.
Zde je krátká ukázka posledních referencí
Odměnou za naší práci je spokojený zákazní, zákazník, který se nám vrátí. Pochvala za naší práci.
Nicméně jsme podnikatelský subjekt a stejně jako všechny ostatní subjekty, musíme i my ekonomicky prosperovat, abychom mohli pomáhat lidem i do budoucna.
Proto za úspěšnou práci dostáváme zaplaceno. Stejně jako pekař za svůj rohlík, prodejce aut za prodané auto a restauratér za dobře uvařený oběd pro vás.
Na začátku spolupráce nám neplatíte vůbec nic.
Vše za vás zařídíme a zdarma připravíme.
Zdarma uděláme na úvod i tržní ocenění, ze kterého pak vychází prodejní strategie. Investujeme do dokumentů, marketingových materiálů, propagace, drahých realitních portálů, atd. a zejména ohromné množství času svého i celého týmu, abychom pro vás dosáhli co největšího úspěchu.
Teprve až na konci úspěšného prodeje, kdy již kupující zaplatil kupní cenu, dostává odměnu RELIA.
I přes nadstandardní služby se provize RELIA ve většině případů pohybují většinou jen v rozpětí 3-4% z prodejní ceny, plus DPH.