Vážená paní Žárská,
pokud se týká Vašeho hodnocení, jestli si ovšem něco takového mohu vůbec dovolit, tak zde je můj názor zákazníka/prodávajícího:
Jsem mimořádně spokojen, protože jste byla schopna využít plně situace na trhu, na němž se skvěle orientujete, a dosáhnout dobré ceny, nad očekávání. Nadto mně velmi vyhovuje Váš způsob komunikace: jednoduše, jasně, jednoznačně a důsledně (například potvrzení sjednaných schůzek písemně, sms a pod.). Velmi oceňuji, že vše, co je s Vámi domluveno, platí, včetně přesného času schůzek. Oceňuji i Vaše "technické" schopnosti, nejenom pokud se týká posouzení stavu nemovitosti, ale také schopnosti jí prezentovat (nafocení) a na základě toho i vyvolat pozitivní emoce u kupujícího. Prostě perfektní služba "na klíč". Pro řadu zákazníků musí být jistě výborné i to, že umíte vysvětlit jednoduše postup a zároveň "nezatahovat" zákazníka do procesu tam, kde to není nezbytně nutné. Do správného hodnocení by měly patřit i návrhy na zlepšení, ale nějak se nemůžu dopátrat čehokoliv, kde by prostor pro zlepšení byl. ?
Přeji hezký víkend!
V úctě
Pavel Švácha, Praha 11/2021